Bijna weer naar huis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marloesensofie - WaarBenJij.nu Bijna weer naar huis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marloesensofie - WaarBenJij.nu

Bijna weer naar huis

31 Januari 2014 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal...

Het is even geleden dat we geschreven hebben maar we hadden ook zo veel leuke dingen te doen!!

We zijn net aangekomen in ons hostel in Melbourne waar we de laatste week zullen verblijven. We zijn tijdens Australia Day, een landelijke feestdag te vergelijken met Koningendag, al een dag in Melbourne geweest. We denken dat Melbourne erg leuk is en we hebben al veel op de planning staan!!

De dingen die we meegemaakt hebben tussen Sydney en Melbourne horen jullie vast snel van ons persoonlijk, anders hebben we ook niets meer te vertellen als we jullie weer zien :)
Vast een tipje van de sluier: Joekel-van-een-spin, melkweg, Great Ocean Road, Phillip Island met snelle pingiuns en motoren en een joboffer...

Over vandaag precies een week zullen we vertrekken uit Melbourne en zaterdagmiddag landen we weer in Amsterdam... Voor ons beiden een beetje dubbel omdat we iedereen wel heel graag weer willen zien maar eigenlijk vinden we het hier ook wel heel erg leuk!!!

Dikke kus voor jullie allemaal en tot gauw :)

• 31 Januari 2014 - 10:34

Bernadet:

Hoi meiden, nou.....ik kan niet wachten tot jullie weer thuis zijn! veel plezier nog de laatste week.
    heel veel kussen, Det

• 31 Januari 2014 - 11:47

Martin:

Fijn dat jullie het nog steeds fantastisch vinden.
    Weet je zeker dat jullie naar huis komen???

• 31 Januari 2014 - 20:17

Carlijn:

Tot snel :D en geniet nog even! X

• 31 Januari 2014 - 22:02

Harry & Mary:

Times flies.
    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    En ja, daar hoort wat weemoed en een dubbel gevoel bij.
    Geniet nog met volle teugen van komende week en we zijn reuze benieuwd naar jullie verhalen.
    Dikke kus.

• 01 Februari 2014 - 09:27

Stefan:

Geniet er nog ff van, zeker ook van het weer. Hier is het een koude, droevige bende dus.... Een goede reis alvast en veel plezier nog!! X

• 03 Februari 2014 - 16:10

Jacqueline:

Geniet er nog van nu het zolang het kan en goeie reis terug!